No 228 – Conglomerare de aglomerari

Si multe sunt la un loc cu locuri prezente pentru multi iar ei adica cei prezenti o fac , o simt pe ea pe acea numita viata ca toate sa aiba acel numit inteles si acea din nou numita expresie a acelor a lor din nou numite sentimente . Imi place sa ma repet in termeni ca poate tot eu sa ajung sa pricep acel scurt dar complex inteles al acelor expuse acolo in acele litere aranjate ca un sens sa iasa si din nou repet sa expuna .

Vrem sa fim pentru ca suntem si suntem pentru ca vrem iar toate se aseaza si formeaza acele acumulari , conglomerari de toate expuse sau aranjate una peste cealalta si toate par a fi simple , par a fi acolo pentru ca noi suntem aici . Si poate fi si mijlocul noptii iar noi sa fim cu gandul la zi si totul poate fi invers cu noi alergand prin vise si traind acele vise in acea numita reala prezenta .

Ciudate expresii … interminabile propozitii cu acele caractere expuse si anul a inceput si a adus peste noi acele de dorit interne ganduri dar nu din al nostru cap ci din acel de acolo , adica acel pe care il caram si il facem sa mearga mai departe prin aproapele exprimat de privitul in a lui viata cu gandul la acel moment cand vom ajunge acolo si el aici .

Oare la ce ma refer … la ce ma consum aici in ritm de muzica si da din nou apar acele a lor din internul meu psihic cu ei adica tot eu-rile mele de acolo din acea de dincolo prezenta din spate , din fata si din nou ma mir … ma gandesc . De abia a treia zi , din nou alt an si pare ca e cel de anul trecut dar cu alta orientare si ele , ea sau ei se aseaza din nou dupa a mea fata si el adica anul continua cu o singura diferenta … o alta cifra in acel numit calendar .

Lasă un comentariu